Cod produs: HJC132095
Detii sau ai utilizat produsul?: Fii primul care scrie un review · Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Comenzi telefonice:
Pret: 1999 lei 1999 lei
Stoc-Magazin (Livr.24/48h)
Vezi intreaga lista de casti SHOEI la REDUCERE!
Beneficiezi de livrare gratuita pentru orice comanda de peste 500 lei. *Detalii in politica de livrare.
Acceptam plata cu cardul de cumparaturi, oferindu-ti posibilitatea de a plati in rate egale, fara dobanda.
Casca moto integrala HJC RPHA 11 Solid HJC RPHA 11 Solid este o casca moto integrala de top pe segmentul sport si track. Nu numai ca are un design agresiv, dar este o casca mult imbunatatita fata de modelul anterior. Ce imbunatatiri aduce acest model? Mi se potriveste aceasta casca? Incercam sa-ti raspundem la toate intrebarile. Materiale ultra-usoare, camp vizual marit, airflow, buretii obrajilor pregatiti cu sistem de scoatere de urgenta, interior antibacterian cu proprietati de uscare rapida si complet detasabil, casca prietenoasa pentru puratorii de ochelari de vedere, greutate scazuta si nu in ultimul rand este pregatita de circuit. HJC ridica miza jocului cu aceasta casca mega accesorizata la care a folosit numai materiale si gadget-uri premium. Gasesti totul pe larg in descrierea de mai jos. Carcasa exterioara este facuta din P.I.M, un mix de fibra de carbon si fibra de sticla, un material de ultima generatie, ce iti ofera nu numai un nivel de protectie foarte ridicat, ci si o greutate scazuta. Au redus greutatea cu 170 grame fata de ultimul model. Mult mai rafinata si cu un look mai agresiv RPHA 11 este veninul din catergoria de viteza. Vine in trei dimensiuni ale carcasei exterioare XS-S, M-L si XL-XXL, si cu sase marimi la interior. Poti alege de la XS si pana la XXL. O daca ce scoti interiorul vei observa pe partea din spuma o multitudine de canale si gauri 3D. Toate acestea iti asigura o ventilatie extrema, nu vei da cu motocicleta in conditii de strada sau circuit cu capul ud, luandu-ti la propriu un disconfort de pe cap si ajutandu-te sa te concentrezi la conditiile de drum sau de pista. Daca te uiti la casca din lateral o sa observi ca au ingustat-o in partea de jos. La ce ajuta asta? In cazul unui accident, multe rupturi de clavicula sunt cauzate de impactul cu casca. Acum clavicula ta are mai mult spatiu de flexie, reducand sansele de rupere in caz de soc. Un avantaj bun, fie ca o vei folosi pe circuit sau doar pe strada. Este o casca cu AIRFLOW, ce in zilele toride de vara va asigura ventilatia de care aveti nevoie prin cele ZECE prize generoase de aer situate pe barbie, frunte si in spatele castii. Aceast nou model de RPHA 11 vine cu trei prize de aer pe barbie, cele dinspre laterale se actioneaza din interiorul castii, pe cand cea clasica (de pe mijloc) se inchide sau deschide din exterior. Ventilatiile din partea din spate acum actioneaza exact ca si un spoiler la masinile sport datorita gaurii din centrul deflectorului spate. Ventilatiile din partea superioara a castii au primit si ele un upgrade. Rotitele care le actioneaza au o banda de cauciuc in plus fata de modelul vechi. Aceasta le face foarte usor de folosit chiar si cu manusi. Aer, aer, aer. OK, am inteles, este foarte ventilata. Dar asta nu o va face si foarte zgomotoasa? Raspunsul este nu. Este o casca care in urma testelor a reiesit a fi foarte silentioasa si confortabila si pe distante mai mari de drum. Viziera are un nou sistem de blocare deschidere pozitionat pe mijlocul ei. Este usor de actionat si strange foarte bine pe cheder. Are si o pozitie de usor crapata adica o pozitie intermediara, prin care iti permite o ventilare suplimentara. Datorita sistemului de prindere poate fi data jos foarte rapid pentru a o curata sau schimba. Viziera vine pregatita cu pini de montaj pentru Pinlock, un sistem eficient in caz de vreme rea, ce opreste sau intarzie aburirea vizierei. In cutie primesti doua viziere, precum si un pinlock. Cea clasica clara si cea fumurie. Ambele sunt echipate cu pini care permit montarea pinlock-ului in mai putin de cateva secunde. Dar nu acestea sunt atuurile vizierei. Au mai adaugat niste milimetri atat sus si jos, cat si in laterale. Asta ajuta la marirea vizibilitatii, acum ai un camp vizual mult mai mare. Chederul vizierei a fost inlocuit si imbunatatit. In momentul in care inchizi viziera aceasta face vaccum si etanseaza perfect, eliminand foarte mult din zgomotul care vine din fata. Interiorul premium contine ioni de argint si este antibacterian. Spre deosebire de interioarele ieftine care folosesc doar un strat (o folie) de ioni de argint, care in timp se macina si dispare, la RPHA 11 acestia se regasesc in toata compozitia materialului si abilitatea de a ramane antibacterian este mult mai eficienta. De asemenea interiorul este foarte confortabil, rezistent la uzura si complet detasabil, ceea ce il face foarte usor de spalat. Materialele folosite sunt respirabile . Adica chiar si daca nu folositi o cagula si transpirati direct in el, aceasta este foarte ventilat si se usuca rapid, un sistem foarte eficient ce nu te lasa sa stai cu capul ud. Buretii laterali au o forma inspirata din MotoGP. Dar cel mai bun lucru la ei este ca au sistemul de scoatere de urgenta. In cazul unui accident acestia se pot scoate intr-o secunda prin extragerea lor foarte rapida cu ajutorul unor chingi rosii, lasand foarte mult spatiu liber pentru a iti aluneca capul afara din casca. Astfel sansele de accidentare ale cervicalei produse de extragerea gresita a castii scad imbucurator de mult. Ca bonus fata de versiunea veche, acum au si o portiune reflectorizanta. Materialul de la baza castii este antiderapant, astfel incat daca iti lasi casca pe sa, sansele ca ea sa alunece si sa cada pe jos sunt foare mici. Inca un lucru util, casca este usor de folosit daca ai ochelari de vederi. Adica forma buretilor interiori a fost redesenata ca tu sa iti poti pune fara nici o problema ochelarii de vedere. Si alte casti au acest avantaj, dar cei de la HJC au perfectionat-o. Cum? Materialul din zona pe unde gliseaza ochelarii este foarte alunecos, asa ca iti poti pune ochelarii de vedere sau de soare cu usurinta, fara a duce o lupta pe viata si pe moarte la fiecare echipare si dezechipare. RPHA 11 Solid vine echipata de fabrica cu deflector de aer pentru barbie, care reduce nivelul de zgomot din casca, un lucru foarte util atunci cand pleci la drum lung. De asemenea vine si cu deflector de aer pentru nas (viziera ti se va aburi mult mai greu deoarece nu mai respiri direct pe ea), plus ca ai un aer mai misterios deoarece nu ti se mai vede toata fata. Pe interior, in laterale, in dreptul urechilor avem doua protectii care o data inlaturate ne permit sa montam difuzoarele de la un sistem de comunicare de timp intercom. Nu mai sta pe ganduri. Alege-ti designul preferat si bucura-te de drum alaturi de o casca atent construita si finisata. Iti lasam si un material in sectiunea VIDEO. Cele mai importante detalii tehnice ale modelului HJC RPHA 11 Solid: Carcasa exterioara compacta, usoara si aerodinamica, in 3 dimensiuni Constructie Premium Integrated Matrix P.I.M Plus: fibra de carbon si fibra de sticla pentru rezistenta sporita si greutate considerabil redusa. Sistem de aerisire eficient prin 3 prize de barbie ce se inchid deschid, aerisire superioara si extractoare spate pentru circulatia aerului si extragerea umiditatii din interior Sistem de scoatere inlocuire rapida a vizorului RapidFire Obraji cu sistem de scoatere rapida in caz de accident Interior premium Multicool, complet detasabil si lavabil, tratat antibacterian, absoarbe transpiratia si se usuca rapid Vizor clar HJ-26 pregatit de Pinlock Pinlock si a doua viziera (fumurie) - incluse in cutie. Daca mai doriti alte accesorii le puteti achizitionata din sectiunea Accesorii . Constructia interiorului permite purtarea ochelarilor de vedere soare Inchidere racing Double D Omologare ECE 22.05
Pentru moment, acest produs nu are nici o recenzie.
Pe moment nu sunt intrebari pentru acest produs
HJC este un brand sud-coreean specializat in productia de casti pentru motociclism, sporturi cu motor si biciclete. Fondata in 1971, compania si-a construit reputatia pe baza designului inovator, calitatii si tehnologiilor avansate.
HJC produce o gama larga de casti pentru motociclism, sporturi cu motor si biciclete, inclusiv casti integrale, casti open-face si casti modulare. Produsele lor sunt realizate din materiale de inalta calitate, cum ar fi fibra de sticla, carbonul si poliesterul, si sunt proiectate pentru a oferi protectie, confort si performanta maxima pentru utilizatori.
Brandul HJC este cunoscut pentru inovatia si tehnologia sa avansata, precum sistemul de ventilare avansat, vizierele cu protectie UV si sistemul de schimbare rapida a vizierei. Produsele lor sunt utilizate de sportivi de performanta si de motociclisti profesionisti din intreaga lume si sunt recunoscute pentru nivelul ridicat de protectie, confort si performanta pe care le ofera.
De la
1999 lei
1999 lei
De la
419 lei
De la
589 lei
620 lei
De la
3778 lei
3976 lei
De la
3778 lei
3976 lei
De la
4063 lei
4277 lei
De la
1416 lei
1491 lei
The size chart is only for reference. Always try the helmet on and follow this manual’s instructions for a proper fit.
Size | Centimeter | Hat Size | Inches |
---|---|---|---|
XXS | 51-52 | 6 3/8 – 6 1/2 | 20 – 20 1/2 |
XS | 53 – 54 | 6 5/8 – 6 3/4 | 20 7/8 – 21 1/4 |
S | 55 – 56 | 6 7/8 – 7 | 21 5/8 – 22 |
M | 57 -58 | 7 1/8 – 7 1/4 | 22 1/2 – 22 7/8 |
L | 59 -60 | 7 3/8 – 7 1/2 | 23 1/4 – 23 5/8 |
XL | 61 – 62 | 7 5/8 – 7 3/4 | 24 – 24 3/8 |
2XL | 63 – 64 | 7 7/8 – 8 | 24 3/4 – 25 1/4 |
3XL | 65 – 66 | 8 1/8 – 8 1/4 | 25 5/8 – 26 |
4XL | 67 – 68 | 8 3/8 – 8 1/2 | 26 3/8 – 26 3/4 |
5XL | 69 – 70 | 8 3/4 – 8 3/4 | 27 1/4 – 27 5/8 |
SIZE | CENTIMETER | HAT SIZE | INCHES |
---|---|---|---|
XS | 54 – 55 | 6 3/4 – 6 7/8 | 21 1/4 – 21 5/8 |
S | 55 – 56 | 6 7/8 – 7 | 21 5/8 – 22 |
M | 57 – 58 | 7 1/8 – 7 1/4 | 22 1/2 – 22 7/8 |
L | 58 – 59 | 7 1/4 – 7 3/8 | 22 7/8 – 23 1/4 |
XL | 60 – 61 | 7 1/2 – 7 5/8 | 23 5/8 – 24 |
2XL | 62 – 63 | 7 3/4 – 7 7/8 | 24 3/8 – 24 3/4 |
3XL | 64 – 65 | 8 – 8 1/8 | 25 1/4 – 25 5/8 |
SIZE | CENTIMETER | HAT SIZE | INCHES |
---|---|---|---|
XS | 54 – 55 | 6 3/4 – 6 7/8 | 21 1/4 – 21 5/8 |
S | 56 – 57 | 7 – 7 1/8 | 22 – 22 1/2 |
M | 58 – 59 | 7 1/4 – 7 3/8 | 22 7/8 – 23 1/4 |
L | 60 – 61 | 7 1/2 – 7 5/8 | 23 5/8 – 24 |
XL | 62 -63 | 7 3/4 – 7 7/8 | 24 3/8 – 24 3/4 |
2XL | 63 – 64 | 8 – 8 1/8 | 25 1/4 – 25 5/8 |
3XL | 65 – 66 | 8 1/8 – 8 1/4 | 25 5/8 – 26 |
4XL | 67-68 | 8 3/8 – 8 1/2 | 26 3/8 – 26 3/4 |
5XL | 69 -70 | 8 3/4 – 8 3/4 | 27 1/4 – 27 5/8 |
SIZE | CENTIMETER | HAT SIZE | INCHES |
---|---|---|---|
YOUTH S | 49 – 50 | 6 1/8 – 6 1/4 | 19 1/4 – 19 3/4 |
YOUTH M | 51 – 52 | 6 3/8 – 6 1/2 | 20 – 20 1/2 |
YOUTH L | 53 – 54 | 6 5/8 – 6 3/4 | 20 7/8 – 21 1/4 |
YOUTH S/M | 49 – 50 | 6 1/8 – 6 1/4 | 19 1/4 – 19 3/4 |
YOUTH L/XL | 6 3/8 – 6 1/2 | 6 3/8 – 6 1/2 | 20 – 20 1/2 |
Never buy a used helmet or borrow someone else’s helmet. Over time the protective foam in helmets will adjust to the contours of a user’s head. A used or borrowed helmet may not offer as much protection as a new helmet.
Wearing the wrong size helmet can increase your risk of serious injury or death in an accident. A helmet that is too large for your head may be dislodged or knocked off in an accident. To select the right size helmet for your head, follow these instructions:
Test this by trying to insert your fingers. If the helmet does not fit snugly, try on a smaller size.
5. Check your field of vision when trying on a helmet. Some helmets may obstruct or block your vision when looking left, right, up, or down.
Always make sure you can see well enough to safely operate your motorcycle.
6. Test the helmet fit by placing your hands on each side of the helmet. While holding your head as motionless as possible, try rotating your helmet from left to right then up and down. If you can feel the helmet padding sliding on your head, it is too big, try a size smaller. You should feel the helmet move the skin on your head and face as you try to move the helmet.
* The Sy-Max and CL-Max were designed to be used in the closed chin bar position, thus be sure all helmet “fitting” is done while chin bar is in the closed and locked position.
7. Fasten the retention system (chin strap) as tight as possible under your jaw without causing pain. There must be no slack in the strap, and the strap must be tight up against your jaw. Click to view the helmet retention system.
8. Test the retention system (chin strap)
Put your hands on the back of the helmet and try to push the helmet off by rotating it forward.
Put your hands on the front of the helmet above your forehead (or on the chin guard) and try to push the helmet off by rotating backward.
If helmet comes off, try another size or another model or brand.
Repeat steps 3 through 8 until you find a helmet that fits your head snugly and securely.