Cod produs: HJC178370
Detii sau ai utilizat produsul?: Fii primul care scrie un review · Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Comenzi telefonice: Rugam comandati on-line
Pret: 399 lei 599 lei
Stoc-Depozit (Livr.2-3 zile)
Casca moto cross HJC CS-MX II Creeper
HJC CS-MX II Creeper este o casca moto creata din pasiunea pentru dirt sport. Fie ca esti pasionat de motocross, enduro, downhill sau orice alt sport care implica noroi, nisip, praf, miros de benzina sau dat la pedale pe doua roti, HJC CS-MX II este casca pe care trebuie sa ti-o achizitionezi.
Carcasa exterioara este facuta din policarbonat, un material de ultima generatie, ce iti ofera nu numai un nivel de protectie foarte ridicat, ci si o greutate scazuta. HJC are o reputatie de nota 10 cand vine vorba de rezistenta castilor turnate prin injectie. Casca are doua dimensiuni ale carcasei exterioare XS-M si L-XXL si doua dimensiuni ale carcasei interioare EPS. Ca si marimi poti alege de la XS si pana la XXL.
Pentru ca ne gandim la tine, forma carcasei exterioare a fost modelata ergonomic pe partea din spate, pentru a se imbina perfect cu banda elastica a ochelarilor tai. Practic este un sant in care banda elastica se muleaza la fix.
Ce este foarte important cand alegi o asemenea casca este VENTILATIA. Seria CS-MX II vine cu tehnologia de ventilatie imprumutata de la seriile premium ale castilor HJC folosite in campionatele mondiale sau in freestyle. Are 5 canale de ventilatie pe unde intra aerul si 4 canale de ventilatie pe unde iese. Aceasta inseamna doar un singur lucru AIRFLOW. Ne asiguram ca nu o sa mergi cu motocicleta sau cu bicicleta cu capul ud, deoarece transpiratia este eliminata si evacuata.
O data ce scoti interiorul vei observa pe partea din spuma o multitudine de canale si gauri 3D. Toate acestea iti asigura o ventilatie extrema luandu-ti la propriu un disconfort de pe cap si ajutandu-te sa te concentrezi pe drum, poteca sau circuit.
Fata de majoritatea castilor unde canalele de aerisire merg dinspre fata spre spate, la CS-MX aceste canale sunt ca o tabla de sah. Adica duc aerul si spre peretii laterali ai casti si creeaza o aerisire mai buna.
Intr-un mediu ostil si plin de praf o sa ai nevoie de aer curat pentru a respira. Aerisirea centrala are un filtru din spuma care se poate scoate si spala. Aerisirile frontale laterale au o protectie de mesh metalica pentru a impiedica bucatile mari de pamant sa-ti intre in ventilatie.
Cozorocul este detasabil si reglabil aproximativ 3 centimetri. Are un surub pe mijloc pe care il poti desface pentru a ajusta pozitia (mai sus sau mai jos). Suruburile sunt facute dintr-un material special care este proiectat sa se dezmembreze la impact sau la lovire.
Cei de la HJC se lauda cu cozorocul castii si spun despre el ca este aproape indistructibil. Totusi noi speram ca voi nu veti testa acest lucru. Daca totusi il spargeti, acest cozoroc se gaseste ca si piesa de schimb.
Interiorul Nylex® este foarte usor de scos, atat buretii obrajilor cat si partea de sus, lucru care ajuta enorm in acest domeniu unde casca trebuie curatata des datorita mediului ostil in care este folosita. Materialul din care este facut se usuca foarte repede, lucru ce ajuta la eliminarea rapida a transpiratiei. Desi se poate spala la masina, noi va recomandam sa o faceti manual.
Inchiderea castii se realizeaza cu cel mai sigur sistem de pe piata si anume Double D. Este foarte usor de folosit, treci curelusa prin cele doua inele D, te intorci prin primul inel D si clipsezi.
Căștile de motocross HJC CS-MX II sunt o alegere excelentă pentru persoanele care caută un produs bun la un preț senzațional. Designul original, grafica interesantă și siguranța la nivel înalt sunt principalele caracteristici ale căștilor HJC. Hai la joaca!
Aceasta este o casca pe care noi recomandam sa o folositi impreuna cu ochelarii MX Sand, IMX Mud si IMX Dust.
MATERIAL
Carcasa exterioara din policarbonat de inalta calitate. Doua marimi ale carcasei exterioare, doua marimi pentru carcasa interioara EPS.
Cheder din 100% polyester.
Greutate aprox. 1400g
COMFORT
Obraji detasabili.
Interiorul detasabil te ajuta in aceste sporturi unde esti nevoie sa-ti cureti foarte des casca.
Interiorul recomandam sa fie spalat la mana.
Ventilatie si airflow excelente date de cele 5 canale de ventilatie amplasate frontal si de cele 4 canale de ventilatie aflate in spatele castii.
Interiorul Nylex® este foarte confortabil datorita materialelor de calitate.
PROTECTIE
Casca solida si ferma.
Casca ce respecta standardele si aprobarile DOT si ECE 22.05
Doua marimi ale carcasei exterioare. Sase marimi interiore XS-XXL.
Inchidere cu cel mai sigur sistem de sigurantare din lume, Double D.
Pentru moment, acest produs nu are nici o recenzie.
Pe moment nu sunt intrebari pentru acest produs
HJC este un brand sud-coreean specializat in productia de casti pentru motociclism, sporturi cu motor si biciclete. Fondata in 1971, compania si-a construit reputatia pe baza designului inovator, calitatii si tehnologiilor avansate.
HJC produce o gama larga de casti pentru motociclism, sporturi cu motor si biciclete, inclusiv casti integrale, casti open-face si casti modulare. Produsele lor sunt realizate din materiale de inalta calitate, cum ar fi fibra de sticla, carbonul si poliesterul, si sunt proiectate pentru a oferi protectie, confort si performanta maxima pentru utilizatori.
Brandul HJC este cunoscut pentru inovatia si tehnologia sa avansata, precum sistemul de ventilare avansat, vizierele cu protectie UV si sistemul de schimbare rapida a vizierei. Produsele lor sunt utilizate de sportivi de performanta si de motociclisti profesionisti din intreaga lume si sunt recunoscute pentru nivelul ridicat de protectie, confort si performanta pe care le ofera.
De la
399 lei
599 lei
De la
1002 lei
1113 lei
De la
434 lei
De la
434 lei
De la
701 lei
738 lei
De la
502 lei
De la
502 lei
The size chart is only for reference. Always try the helmet on and follow this manual’s instructions for a proper fit.
Size | Centimeter | Hat Size | Inches |
---|---|---|---|
XXS | 51-52 | 6 3/8 – 6 1/2 | 20 – 20 1/2 |
XS | 53 – 54 | 6 5/8 – 6 3/4 | 20 7/8 – 21 1/4 |
S | 55 – 56 | 6 7/8 – 7 | 21 5/8 – 22 |
M | 57 -58 | 7 1/8 – 7 1/4 | 22 1/2 – 22 7/8 |
L | 59 -60 | 7 3/8 – 7 1/2 | 23 1/4 – 23 5/8 |
XL | 61 – 62 | 7 5/8 – 7 3/4 | 24 – 24 3/8 |
2XL | 63 – 64 | 7 7/8 – 8 | 24 3/4 – 25 1/4 |
3XL | 65 – 66 | 8 1/8 – 8 1/4 | 25 5/8 – 26 |
4XL | 67 – 68 | 8 3/8 – 8 1/2 | 26 3/8 – 26 3/4 |
5XL | 69 – 70 | 8 3/4 – 8 3/4 | 27 1/4 – 27 5/8 |
SIZE | CENTIMETER | HAT SIZE | INCHES |
---|---|---|---|
XS | 54 – 55 | 6 3/4 – 6 7/8 | 21 1/4 – 21 5/8 |
S | 55 – 56 | 6 7/8 – 7 | 21 5/8 – 22 |
M | 57 – 58 | 7 1/8 – 7 1/4 | 22 1/2 – 22 7/8 |
L | 58 – 59 | 7 1/4 – 7 3/8 | 22 7/8 – 23 1/4 |
XL | 60 – 61 | 7 1/2 – 7 5/8 | 23 5/8 – 24 |
2XL | 62 – 63 | 7 3/4 – 7 7/8 | 24 3/8 – 24 3/4 |
3XL | 64 – 65 | 8 – 8 1/8 | 25 1/4 – 25 5/8 |
SIZE | CENTIMETER | HAT SIZE | INCHES |
---|---|---|---|
XS | 54 – 55 | 6 3/4 – 6 7/8 | 21 1/4 – 21 5/8 |
S | 56 – 57 | 7 – 7 1/8 | 22 – 22 1/2 |
M | 58 – 59 | 7 1/4 – 7 3/8 | 22 7/8 – 23 1/4 |
L | 60 – 61 | 7 1/2 – 7 5/8 | 23 5/8 – 24 |
XL | 62 -63 | 7 3/4 – 7 7/8 | 24 3/8 – 24 3/4 |
2XL | 63 – 64 | 8 – 8 1/8 | 25 1/4 – 25 5/8 |
3XL | 65 – 66 | 8 1/8 – 8 1/4 | 25 5/8 – 26 |
4XL | 67-68 | 8 3/8 – 8 1/2 | 26 3/8 – 26 3/4 |
5XL | 69 -70 | 8 3/4 – 8 3/4 | 27 1/4 – 27 5/8 |
SIZE | CENTIMETER | HAT SIZE | INCHES |
---|---|---|---|
YOUTH S | 49 – 50 | 6 1/8 – 6 1/4 | 19 1/4 – 19 3/4 |
YOUTH M | 51 – 52 | 6 3/8 – 6 1/2 | 20 – 20 1/2 |
YOUTH L | 53 – 54 | 6 5/8 – 6 3/4 | 20 7/8 – 21 1/4 |
YOUTH S/M | 49 – 50 | 6 1/8 – 6 1/4 | 19 1/4 – 19 3/4 |
YOUTH L/XL | 6 3/8 – 6 1/2 | 6 3/8 – 6 1/2 | 20 – 20 1/2 |
Never buy a used helmet or borrow someone else’s helmet. Over time the protective foam in helmets will adjust to the contours of a user’s head. A used or borrowed helmet may not offer as much protection as a new helmet.
Wearing the wrong size helmet can increase your risk of serious injury or death in an accident. A helmet that is too large for your head may be dislodged or knocked off in an accident. To select the right size helmet for your head, follow these instructions:
Test this by trying to insert your fingers. If the helmet does not fit snugly, try on a smaller size.
5. Check your field of vision when trying on a helmet. Some helmets may obstruct or block your vision when looking left, right, up, or down.
Always make sure you can see well enough to safely operate your motorcycle.
6. Test the helmet fit by placing your hands on each side of the helmet. While holding your head as motionless as possible, try rotating your helmet from left to right then up and down. If you can feel the helmet padding sliding on your head, it is too big, try a size smaller. You should feel the helmet move the skin on your head and face as you try to move the helmet.
* The Sy-Max and CL-Max were designed to be used in the closed chin bar position, thus be sure all helmet “fitting” is done while chin bar is in the closed and locked position.
7. Fasten the retention system (chin strap) as tight as possible under your jaw without causing pain. There must be no slack in the strap, and the strap must be tight up against your jaw. Click to view the helmet retention system.
8. Test the retention system (chin strap)
Put your hands on the back of the helmet and try to push the helmet off by rotating it forward.
Put your hands on the front of the helmet above your forehead (or on the chin guard) and try to push the helmet off by rotating backward.
If helmet comes off, try another size or another model or brand.
Repeat steps 3 through 8 until you find a helmet that fits your head snugly and securely.