KTMSHIP DRUM LOCATING CPL.
- -16,2%
SHIP DRUM LOCATING CPL. KTM
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (AUS) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (EU) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (GB) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (USA) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (AUS) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (EU) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (USA) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 MXC (USA) din 2003
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 250 EXC (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 250 EXC (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 250 EXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 250 SX din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 300 EXC (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 300 EXC (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 300 EXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 300 MXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 380 EXC (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 380 EXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 380 SX din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 EXC (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 EXC (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 EXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 MXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 SX din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 SXS din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 300 EXC (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 300 EXC (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 300 EXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 300 MXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 380 EXC (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 380 EXC (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 380 EXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 380 MXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 380 SX din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 EGS 11KW (D) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 EGS 12LT 11KW (AUS) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 EXC (DIV) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 EXC 12lt (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 MXC (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 SX (EU) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 SX (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 300 EGS 10KW (D) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 300 EGS 12LT 10KW (AUS) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 300 EXC (EU) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 300 EXC 12lt (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 300 MXC 12lt (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 EGS 12LT 8KW (AUS) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 EGS 8kW (EU) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 EXC (EU) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 EXC 12lt (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 MXC 12lt (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 SX (EU) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 SX (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 EXC (AUS) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 EXC (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 EXC (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 MXC (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 SX (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 250 SX (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 300 EXC (AUS) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 300 EXC (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 300 EXC (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 300 MXC (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 EXC (AUS) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 EXC (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 EXC (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 MXC (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 SX (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 99, pentru 380 SX (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 EGS M/ 214 12KW ( 214 ST) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 EGS M/ 214 12KW (D) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 EGS M/ 214 12KW (FRA) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 EGS M/ 214 12KW 13lt (AUS) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 EXC M/ 214 (EU-DIV) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 EXC M/ 214 13LT (USA) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 SX M/ 214 (EU-DIV) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 SX M/ 214 (USA) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EGS M/ 214 12KW ( 214 ST) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EGS M/ 214 12KW (D) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EGS M/ 214 12KW 13lt (AUS) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EGS M/ 214 16KW (FRA) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EXC M/ 214 (EU-DIV) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EXC M/ 214 13lt (USA) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 MXC M/ 214 13lt (USA) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 EGS M/ 214 17 5kW (EU-DIV) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 EGS M/ 214 18kW 13lt (AUS) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 EXC M/ 214 (EU-DIV) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 EXC M/ 214 13lt (USA) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 MXC M/ 214 13lt (USA) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 SX M/ 214 (EU-DIV) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 SX M/ 214 (USA) din 1997
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 250 EGS 11KW (D) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 250 EGS 12LT 11KW (AUS) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 250 EXC (EU) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 250 EXC 12lt (USA) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 250 MXC (USA) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 250 SX (EU) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 250 SX (USA) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 300 EGS 10KW (D) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 300 EGS 12LT 10KW (AUS) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 300 EXC (EU) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 300 EXC 12lt (USA) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 300 MXC 12lt (USA) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 380 EGS 12LT 8KW (AUS) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 380 EGS 8kW (EU) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 380 EXC (EU) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 380 EXC 12lt (USA) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 380 MXC 12lt (USA) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 380 SX (EU) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 98, pentru 380 SX (USA) din 1998
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 EGS M/ 214 12KW (D) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 EGS M/ 214 13lt (JAP) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 EXC M/ 214 13lt (BRA) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 250 SX M/ 214 (USA) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EGS M/ 214 12KW ( 214 ST) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EGS M/ 214 12KW (D) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EGS M/ 214 12KW 13lt (AUS) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EGS M/ 214 13lt (DIV) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EXC M/ 214 (EU) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 EXC M/ 214 13lt (USA) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 MXC M/ 214 13lt (USA) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 300 SIX-DAYS M/ 214 (EU) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 MXC din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 EGS M/ 214 17 5kW (FRA) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 EGS M/ 214 18kW 13lt (AUS) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 EXC M/ 214 (EU) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 EXC M/ 214 (SWE) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 EXC M/ 214 13lt (USA) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 EXC M/ 214 13lt (BRA) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 SIX-DAYS M/ 214 (EU) din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300/360 96, pentru 360 SX M/ 214 din 1996
- SHIFT MECHANISM 250/300 95, pentru 250 E-GS WP (JAP) din 1995
- SHIFT MECHANISM 250/300 95, pentru 300 E-GS WP ( 214 ST) din 1995
- SHIFT MECHANISM 250/300 95, pentru 300 E-GS WP (D) din 1995
- SHIFT MECHANISM 250/300 95, pentru 300 E-GS WP (FRA) din 1995
- SHIFT MECHANISM 250/300 95, pentru 300 E-GS WP (JAP) din 1995
- SHIFT MECHANISM 250/300 95, pentru 300 E-XC MARZ/ 214 HL (SWE) din 1995
- SHIFT MECHANISM 250/300 95, pentru 300 E-XC MARZ/ 214 HL (USA) din 1995
- SHIFT MECHANISM 250/300 95, pentru 300 E-XC WP (DIV) din 1995
- SHIFT MECHANISM 250/300 95, pentru 300 E-XC WP (BRA) din 1995
- SHIFT MECHANISM 250/300 92, pentru 250 E-XC (E) din 1994
- SHIFT MECHANISM 250/300 92, pentru 250 EGS M/ 214 12KW (D) din 1994
- SHIFT MECHANISM 250/300 92, pentru 250 SX M/ 214 (DIV) din 1994
- SHIFT MECHANISM 250/300 92, pentru 300 E-GS (D) din 1994
- SHIFT MECHANISM 250/300 92, pentru 300 E-XC MARZ (DIV) din 1994
- SHIFT MECHANISM 250/300 92, pentru 300 MXC 199 (USA) din 1994
- SHIFT MECHANISM 250/300 92, pentru 300 SX M/ 214 (DIV) din 1994
- SHIFTING MECHANISM, pentru 400 EXC FACTORY RACING (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 400 EXC RACING (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 400 XC-W (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC FACTORY RACING (AUS) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC FACTORY RACING (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC RACING SIX-DAYS (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC RACING (AUS/UK) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC RACING (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMR din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 XC (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 XC (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 XC-W (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 XC-W (ZA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC FACTORY RACING (AUS) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC FACTORY RACING (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC RACING (AUS/UK) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC RACING (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC RACING SIX-DAYS (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 XC (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 XC DESERT RACING (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 XC-W (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 XC-W (ZA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 560 SMR din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC RACING (AUS) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC RACING (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 400 EXC RACING (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 400 EXC-G RACING (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC RACING SIX-DAYS (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC RACING (AUS) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC RACING (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC-G RACING (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMR din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 XC-G RACING (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC RACING (AUS) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC RACING (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC RACING SIX-DAYS (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC-G RACING (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 XC DESERT RACING (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 XC-G RACING (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 560 SMR din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 SX din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 540 SXS din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SXS din 2006
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 250 EXC FACTORY (EU) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 250 EXC RACING (AUS) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 250 EXC RACING (EU) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 250 EXC-G RACING (US) (USA) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 400 EXC FACTORY (EU) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 400 EXC RACING (AUS) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 400 EXC RACING (EU) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 400 EXC-G RACING (USA) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 450 EXC FACTORY (EU) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 450 EXC RACING SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 450 EXC RACING (AUS) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 450 EXC RACING (EU) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 450 EXC-G RACING (USA) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 450 MXC-G RACING (USA) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 450 SMR (DIV) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 450 SX RACING din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 450 SX STEVE RAMON din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 450 SXS RACING din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 525 EXC FACTORY (EU) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 525 EXC RACING (AUS) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 525 EXC RACING (EU) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 525 EXC RACING SIX DAYS (SIX DAYS) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 525 EXC-G RACING (USA) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 525 MXC DESERT RACING (EU) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 525 MXC-G RACING (USA) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 525 SMR (DIV) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 525 SX RACING din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 525 SX SUPERMOTO (USA) din 2005
- Shift Mechanism 250-525 Racing, pentru 540 SXS RACING din 2005
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC RACING (AUS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC RACING (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC RACING (GB) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-G RACING (USA) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC RACING SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC RACING (AUS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC RACING (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC RACING (GB) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 EXC-G RACING (USA) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 MXC-G RACING (USA) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX RACING din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SXS RACING din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 XC CROSS COUNTRY din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC RACING SIX DAYS (SIX DAYS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC RACING (AUS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC RACING (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC RACING (UK) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 EXC-G RACING (USA) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 MXC DESERT RACING (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 MXC-G RACING (USA) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 SX RACING din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 SX SUPERMOTO din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 540 SXS RACING din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 400 EXC RACING (AUS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 400 EXC RACING (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 400 EXC RACING (UK) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 400 EXC-G RACING (USA) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMR (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMS (DIV) din 2004
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 SMR (EU) din 2004
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 250 EXC RACING (AUS) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 250 EXC RACING (EU) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 250 EXC RACING (GB) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 250 EXC RACING SIX DAYS (EU) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 250 EXC-G RACING (USA) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 400 EXC RACING SIX-DAYS (EU) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 450 EXC RACING (AUS) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 450 EXC RACING (EU) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 450 EXC RACING (GB) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 450 EXC-G RACING (USA) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 450 MXC-G RACING (USA) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 450 SX RACING din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 450 SXS RACING din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 525 EXC RACING SIX DAYS (EU) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 525 EXC RACING (AUS) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 525 EXC RACING (EU) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 525 EXC RACING (GB) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 525 EXC-G RACING (USA) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 525 MXC DESERT RACING (EU) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 525 MXC-G RACING (USA) din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 525 SX RACING din 2003
- SHIFT MECH 250 EXC 450/525SX, pentru 540 SXS RACING din 2003
- SHIFT MECHANISM 250 EXC RACING, pentru 250 EXC RACING (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250 EXC RACING, pentru 250 EXC RACING (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250 EXC RACING, pentru 250 EXC RACING (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250 EXC RACING, pentru 250 EXC RACING SIX DAYS (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 400 EXC RACING SIX-DAYS (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 400 EXC RACING (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 400 EXC RACING (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 400 EXC RACING (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 400 EXC-G RACING (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 400 MXC RACING (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 400 SX RACING din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 520 EXC RACING SIX DAYS (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 520 EXC RACING (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 520 EXC RACING (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 520 EXC RACING (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 520 EXC-G RACING (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 520 MXC RACING (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 520 SX RACING din 2002
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING, pentru 540 SXS RACING din 2002
- SHIFT MECHANISM 250 EXC RACING 2001, pentru 250 EXC RACING (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 EXC RACING SIX-DAYS (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 EXC RACING (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 EXC RACING (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 EXC RACING (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 MXC RACING (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 SX RACING din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 EXC RACING SIX DAYS (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 EXC RACING (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 EXC RACING (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 EXC RACING (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 MXC RACING (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 SX RACING din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 540 SXS RACING din 2001
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 EXC-E RACING (DIV) din 1999
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 EXC RACING (AUS) din 2000
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 EXC RACING (DIV) din 2000
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 EXC RACING (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 EXC-E (DIV) din 1999
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 EXC RACING (AUS) din 2000
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 EXC RACING (DIV) din 2000
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 EXC RACING (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 SX RACING (DIV) din 2000
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 400 SX RACING (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 SX RACING (DIV) din 2000
- SHIFT MECHANISM 400/520 RACING 2000, pentru 520 SX RACING (USA) din 2000
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 XC ATV (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 XC ATV din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 XC ATV din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 XC ATV din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 XC ATV din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 XC ATV din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 525 XC ATV din 2008
KTM – Motociclete de inalta performanta si tehnologie avansata pentru off-road si strada
Fondat in 1934 in Austria, KTM este unul dintre cei mai renumiti producatori de motociclete din lume, specializat in modele de inalta performanta pentru off-road, enduro, motocross si strada. Cu o istorie bogata in competitii si inovatii tehnologice, KTM si-a castigat reputatia prin motocicletele sale puternice, durabile si pregatite pentru orice provocare. De la curse de raliu la aventuri off-road, KTM ofera performanta extrema si fiabilitate de top pentru rideri profesionisti si pasionati.
Descopera gama KTM si experimenteaza performanta pura pe orice teren cu motocicletele si accesoriile de top ale brandului!
✅ Motociclete off-road si enduro: dezvoltate pentru terenuri dificile si competitii extreme.
✅ Tehnologie avansata: sisteme inovatoare pentru control, tractiune si performanta optima.
✅ Motociclete de strada si sport: modele puternice, agile si eficiente pentru orice tip de drum.
✅ Durabilitate si fiabilitate: construite pentru a rezista in cele mai dure conditii de utilizare.
✅ Accesorii si echipamente originale: piese de schimb, echipamente de protectie si accesorii pentru personalizare.
✅ Alese de campioni: utilizate in cele mai prestigioase competitii de motocross, Dakar Rally si MotoGP
12 alte produse in aceeasi categorie:
Recenzii despre produse / Întrebări
- Recenzii (0)
- Întrebări (0)
- Latest
- Latest