KTMSHIFT LEVER CPL. 2-STROKE 2001
- -16.2%
SHIFT LEVER CPL. 2-STROKE 2001 KTM
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX-F (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX-F (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-F (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XC-F (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX-F (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-F (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XC-F (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX-F (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX-F (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-F (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XC-F (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (AUS) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F SIX DAYS (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XCF-W (ZA) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (AUS) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F FACTORY EDIT (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F SIX DAYS (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XCF-W SIX DAYS (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F CHAMPION EDIT (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMR din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F FACT REPL NAGL (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F CAIROLI REPLICA (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XC-F (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XC-F (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F CAIROLI REPLICA din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMR din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (AUS) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F SIX DAYS (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XCF-W (ZA) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMR din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 505 XC-F din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMR din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SXS-F din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 505 SX-F din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SXS-F din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 505 SX-F PRESERIES din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC FACTORY EDITION (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 XC (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 XC (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC CHAMPION EDITION (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (USA) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 XC (USA) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC FACTORY EDIT (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 XC (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 XC (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (USA) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (ZA) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SXS din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (ZA) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 144 SX (USA) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SXS din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (ZA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SXS din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (ZA) din 2006
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 125 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 125 EXC (EU) din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 125 SX din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 125 SX TYLA RATTRAY din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 125 SXS din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (AUS) din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (EU) din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (USA) din 2005
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 125 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 125 EXC (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 125 EXC (UK) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 125 SX din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 125 SXS din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (AUS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (GB) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (USA) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 200 SX din 2004
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 125 EXC (EU) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 125 EXC (GB) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 125 SX din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 125 SXS din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 EXC (AUS) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 EXC (EU) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 EXC (GB) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 EXC (USA) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 MXC (USA) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 SX din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (AUS) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (EU) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (GB) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (USA) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (AUS) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (EU) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (USA) din 2003
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 MXC (USA) din 2003
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 125 EXC (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 125 EXC (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 125 SX din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 125 SXS din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 EXC (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 EXC (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 EXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 EXC - GS (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 EXC SGP GS (SGP) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 MXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 250 EXC (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 250 EXC (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 250 EXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 250 SX din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 300 EXC (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 300 EXC (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 300 EXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 300 MXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 380 EXC (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 380 EXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 250/300/380, pentru 380 SX din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 EXC (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 EXC (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 EXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 EXE 100 (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 EXE 80 (D) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 SUPERMOTO 100 (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 SUPERMOTO 80 (D) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 SX din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 SXS din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 EXC (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 EXC (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 EXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 EXC - GS (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 EXC SGP (SGP) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 MXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 EXC (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 EXC (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 EXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 MXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 SX din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 250 SXS din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 300 EXC (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 300 EXC (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 300 EXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 300 MXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 380 EXC (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 380 EXC (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 380 EXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 380 MXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 250/300/380 2001, pentru 380 SX din 2001
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 EXE 100 (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 EXE 80 (D) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 SUPERMOTO 100 (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 SUPERMOTO 80 (D) din 2000
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (US) din 2016
KTM – High-performance motorcycles and advanced technology for off-road and street
Founded in 1934 in Austria, KTM is one of the most renowned motorcycle manufacturers in the world, specializing in high-performance models for off-road, enduro, motocross, and street riding. With a strong history in racing and technological innovations, KTM has built a reputation for its powerful, durable motorcycles that are ready for any challenge. From rally racing to off-road adventures, KTM delivers extreme performance and top-tier reliability for professional and passionate riders.
Explore the KTM range and experience pure performance on any terrain with top-quality motorcycles and accessories!
✅ Off-road and enduro motorcycles: developed for tough terrains and extreme competitions.
✅ Advanced technology: innovative systems for control, traction, and optimal performance.
✅ Street and sport motorcycles: powerful, agile, and efficient models for any type of road.
✅ Durability and reliability: built to withstand the toughest riding conditions.
✅ Original accessories and equipment: spare parts, protective gear, and customization accessories.
✅ Chosen by champions: used in the most prestigious motocross, Dakar Rally, and MotoGP competitions.
Viewed products
12 other products in the same category:
Product Reviews / Q&A
- Reviews (0)
- Questions & Answers (0)
- Latest
- Latest