(057) Locking Lever 08 KTM
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (US) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (US) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 XC-W (EU) din 2017
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 XC-W (US) din 2017
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (US) din 2017
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (EU) din 2017
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (US) din 2017
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (EU) din 2017
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC FACTORY EDITION (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (AU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F FACTORY EDITION (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F SIX DAYS (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XCF-W (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F CKD (BR) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX-F (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX-F (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-F (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F SIX DAYS (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (AU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F FACTORY EDITION (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F CKD (BR) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XC-F (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XCF-W (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XCF-W SIX DAYS (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 350 (AU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 350 (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (AU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC FACTORY EDITION (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC (US/EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC (US/EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (AU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC FACTORY EDITION (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W SIX DAYS (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC CKD (BR) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 250 R (AU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 250 R (EU) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 250 R (US) din 2015
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 XC (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (AU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC (US/EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (AU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC (US/EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W SIX DAYS (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (AU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F SIX DAYS (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XCF-W (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX-F (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-F (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F SIX DAYS (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (AU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XC-F (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XCF-W SIX DAYS (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XCF-W (US) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 RALLY FACTORY REPLICA din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 350 (AU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 350 (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 250 R (EU) din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 XC (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX-F (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX-F (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-F (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F SIX DAYS (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (AUS) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XCF-W (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XC-F (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 RALLY FACTORY REPLICA din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 350 (AUS) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 350 (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (AUS) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC (USA/EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (AUS) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC (USA/EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX (EU) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX (USA) din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC CHAMPION EDITION (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (USA) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 XC (USA) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC FACTORY EDIT (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 XC (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 XC (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (AUS) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC E-STARTER (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC (USA) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (USA) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (AUS) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC-E SIX-DAYS (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC (USA) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (USA) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMR din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX ATV din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 505 SX ATV din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F FACT REPL NAGL (EU) din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (AUS) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC FACTORY EDIT (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC (USA/EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (AUS) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC FACTORY EDIT (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC-E SIX-DAYS (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC (USA/EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F CAIROLI REPLICA (EU) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XC-F (USA) din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XC-F (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 RALLY FACTORY REPLICA din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 RALLY FACTORY REPLICA din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (AUS) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC (USA/EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (AUS) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC (USA/EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F SIX DAYS (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (AUS) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XCF-W (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 SX-F CAIROLI REPLICA din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMR din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (USA) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 505 SX ATV din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 350 2012 (EU) din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 150 SX (USA) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (ZA) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (AUS) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (ZA) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (AUS) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (ZA) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMR din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX ATV din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 505 SX ATV din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F (EU) din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 505 XC-F din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SXS din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (ZA) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 144 SX (USA) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (AUS) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (EU) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (ZA) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC-E (AUS) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC-E (EU) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC-E SIX-DAYS (EU) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (ZA) din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SMR din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SXS-F din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 505 SX-F din 2008
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SXS din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (ZA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SX din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 SXS din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AUS) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (ZA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (AUS) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SXS din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (ZA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (AUS) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC-E (AUS) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC-E (EU) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (USA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (ZA) din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (AUS) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SXS din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (ZA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (AUS) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (USA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (ZA) din 2006
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SX-F din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 450 SXS-F din 2007
- SHIFTING MECHANISM, pentru 505 SX-F PRESERIES din 2007
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 125 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 125 EXC (EU) din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 125 SX din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 125 SX TYLA RATTRAY din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 125 SXS din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (AUS) din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (EU) din 2005
- SHIFT MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (USA) din 2005
- SHIFT MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2005
- SHIFT MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (AUS) din 2005
- SHIFT MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (EU) din 2005
- SHIFT MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (USA) din 2005
- SHIFT MECHANISM 250/300, pentru 250 SX din 2005
- SHIFT MECHANISM 250/300, pentru 250 SXS din 2005
- SHIFT MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (AUS) din 2005
- SHIFT MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (EU) din 2005
- SHIFT MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (USA) din 2005
- SHIFT MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2005
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 MXC (USA) din 2005
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 125 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 125 EXC (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 125 EXC (UK) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 125 SX din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 125 SXS din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (AUS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (GB) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 200 EXC (USA) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 125/200, pentru 200 SX din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (AUS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (UK) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 EXC (USA) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 SX din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 250 SXS din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (AUS) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (EU) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (GB) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 EXC (USA) din 2004
- SHIFTING MECHANISM 250/300, pentru 300 MXC (USA) din 2004
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 125 EXC (EU) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 125 EXC (GB) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 125 SX din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 125 SXS din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 EXC (AUS) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 EXC (EU) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 EXC (GB) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 EXC (USA) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 MXC (USA) din 2003
- SHIFT MECHANSIM 125/200, pentru 200 SX din 2003
- SHIFT MECHANSIM 250 SX, pentru 250 SX din 2003
- SHIFT MECHANSIM 250 SX, pentru 250 SXS din 2003
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 125 EXC (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 125 EXC (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 125 SX din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 125 SXS din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 EXC (AUS) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 EXC (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 EXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 EXC - GS (EU) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 EXC SGP GS (SGP) din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2002, pentru 200 MXC (USA) din 2002
- SHIFT MECHANSIM 250 SX, pentru 250 SX VORSERIE MOD 03 din 2002
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 EXC (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 EXC (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 EXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 EXE 100 (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 EXE 80 (D) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 SUPERMOTO 100 (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 SUPERMOTO 80 (D) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 SX din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 125 SXS din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 EXC (AUS) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 EXC (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 EXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 EXC - GS (EU) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 EXC SGP (SGP) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 2001, pentru 200 MXC (USA) din 2001
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 125 EGS (AUS) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 125 EGS 6KW (D) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 125 EXC (DIV) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 125 EXC (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 125 SX (EU) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 125 SX (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 200 EGS 12LT 8KW (AUS) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 200 EGS 8kW (EU) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 200 EXC (EU) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 200 EXC (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 200 EGS SGP (SGP) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 200 EXC - GS 8kW (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 200 EXC SGP (SGP) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 200 EGS SGP (SGP) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 200 EXC - GS 8kW (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 200 EXC SGP (SGP) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 99, pentru 200 MXC (USA) din 1999
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 125 EXC (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 125 EXC (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 EXE 100 (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 EXE 80 (D) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 SUPERMOTO 100 (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125 EXE 2000, pentru 125 SUPERMOTO 80 (D) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 125 SX (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 125 SX (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 125 SXS (A) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 200 EXC (AUS) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 200 EXC (EU) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 200 EXC (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 2000, pentru 200 MXC (USA) din 2000
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 125 SIX DAY LE (USA) din 1997
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 125 EXC (USA) din 1998
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 200 EXC JACKPINER (USA) din 1997
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 200 EGS 12LT 8KW (AUS) din 1998
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 200 EGS 8kW (EU) din 1998
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 200 EXC (EU) din 1998
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 200 EXC (USA) din 1998
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 125 EGS 6KW (D) din 1998
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 125 EXC (EU) din 1998
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 125 SX (EU) din 1998
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 125 SX (USA) din 1998
- SHIFT MECHANISM 125/200 98, pentru 200 MXC (USA) din 1998
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (AU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 EXC (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 200 XC-W (US) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (AU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC SIX-DAYS (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC (US/EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XC-W (US) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (AU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 EXC SIX-DAYS (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC (US/EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 300 XC-W (US) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (AU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 EXC-F SIX DAYS (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 XCF-W (US) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 250 SX (US) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (AU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F (US) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 EXC-F SIX DAYS (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 350 XCF-W (US) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 350 (AU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 350 (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 250 R (AU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 250 R (EU) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 250 R (US) din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 350 (EU) din 2017
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 350 (AU) din 2017
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 250 R (US) din 2017
- SHIFTING MECHANISM, pentru FREERIDE 250 R (EU) din 2017
- SHIFTING MECHANISM, pentru 65 SX din 2015
- SCHALTUNG, pentru 65 SX din 2014
- SHIFTING MECHANISM, pentru 65 SX din 2013
- SHIFTING MECHANISM, pentru 65 SX din 2012
- SHIFTING MECHANISM, pentru 65 SX din 2010
- SHIFTING MECHANISM, pentru 65 SX din 2011
- SHIFTING MECHANISM, pentru 65 SX din 2009
- SHIFTING MECHANISM, pentru 65 SX din 2016
- SHIFTING MECHANISM, pentru 65 SX din 2017
KTM β High-performance motorcycles and advanced technology for off-road and street
Founded in 1934 in Austria, KTM is one of the most renowned motorcycle manufacturers in the world, specializing in high-performance models for off-road, enduro, motocross, and street riding. With a strong history in racing and technological innovations, KTM has built a reputation for its powerful, durable motorcycles that are ready for any challenge. From rally racing to off-road adventures, KTM delivers extreme performance and top-tier reliability for professional and passionate riders.
Explore the KTM range and experience pure performance on any terrain with top-quality motorcycles and accessories!
β
Off-road and enduro motorcycles: developed for tough terrains and extreme competitions.
β
Advanced technology: innovative systems for control, traction, and optimal performance.
β
Street and sport motorcycles: powerful, agile, and efficient models for any type of road.
β
Durability and reliability: built to withstand the toughest riding conditions.
β
Original accessories and equipment: spare parts, protective gear, and customization accessories.
β
Chosen by champions: used in the most prestigious motocross, Dakar Rally, and MotoGP competitions.
Viewed products
12 other products in the same category:
Product Reviews / Q&A
- Reviews (0)
- Questions & Answers (0)
- Latest
- Latest