KTMSOLID GEAR 2ND G.15-T'2S15' 03
- -16.1%
SOLID GEAR 2ND G.15-T"2S15" 03 KTM
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2015
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC (EU) din 2015
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC FACTORY EDITION (EU) din 2015
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SX (EU) din 2015
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SX (US) din 2015
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 SX (EU) din 2015
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 SX (US) din 2015
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (AU) din 2015
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (EU) din 2015
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 XC-W (US) din 2015
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2014
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC (EU) din 2014
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SX (EU) din 2014
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 SX (EU) din 2014
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 XC (US) din 2014
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (AU) din 2014
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (EU) din 2014
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 XC-W (US) din 2014
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2013
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC (EU) din 2013
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SX (EU) din 2013
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SX (USA) din 2013
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 SX (EU) din 2013
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 SX (USA) din 2013
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 XC (USA) din 2013
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (AUS) din 2013
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (EU) din 2013
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 XC-W (USA) din 2013
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2010
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC (EU) din 2010
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC CHAMPION EDITION (EU) din 2010
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2011
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC (EU) din 2011
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC FACTORY EDIT (EU) din 2011
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2012
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC (EU) din 2012
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SX din 2010
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 SX (USA) din 2010
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SX din 2011
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 SX din 2011
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SX din 2012
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 SX din 2012
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 XC (USA) din 2010
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 XC (USA) din 2011
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 XC (USA) din 2012
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (AUS) din 2010
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (EU) din 2010
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (AUS) din 2011
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (EU) din 2011
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 XC-W (USA) din 2011
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (AUS) din 2012
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (EU) din 2012
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 XC-W (USA) din 2012
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2009
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC (EU) din 2009
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2008
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC (EU) din 2008
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SX din 2009
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 150 SX (USA) din 2009
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SX din 2008
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 144 SX (USA) din 2008
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (AUS) din 2009
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (EU) din 2009
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 XC-W (ZA) din 2009
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (AUS) din 2008
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (EU) din 2008
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 XC-W (ZA) din 2008
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SXS din 2008
- TRANSMISSION I, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2007
- TRANSMISSION I, pentru 125 EXC (EU) din 2007
- TRANSMISSION I, pentru 125 SX din 2007
- TRANSMISSION I, pentru 125 SXS din 2007
- TRANSMISSION I, pentru 200 EXC (AUS) din 2007
- TRANSMISSION I, pentru 200 EXC (EU) din 2007
- TRANSMISSION I, pentru 200 XC-W (USA) din 2007
- TRANSMISSION I, pentru 200 XC-W (ZA) din 2007
- TRANSMISSION I, pentru 200 XC (USA) din 2007
- TRANSMISSION I, pentru 125 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2006
- TRANSMISSION I, pentru 125 EXC (EU) din 2006
- TRANSMISSION I, pentru 125 SX din 2006
- TRANSMISSION I, pentru 125 SXS din 2006
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (AUS) din 2006
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (EU) din 2006
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 XC-W (USA) din 2006
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 XC-W (ZA) din 2006
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 XC (USA) din 2006
- Transmission I - Main shaft 125/200 EXC, pentru 125 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2005
- Transmission I - Main shaft 125/200 EXC, pentru 125 EXC (EU) din 2005
- Transmission I - Main shaft 125 SX 200 SM, pentru 125 SX din 2005
- Transmission I - Main shaft 125 SX 200 SM, pentru 125 SX TYLA RATTRAY din 2005
- Transmission I - Main shaft 125/200 EXC, pentru 125 SX TYLA RATTRAY din 2005
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 SXS din 2005
- Transmission I - Main shaft 125/200 EXC, pentru 200 EXC (AUS) din 2005
- Transmission I - Main shaft 125/200 EXC, pentru 200 EXC (EU) din 2005
- Transmission I - Main shaft 125/200 EXC, pentru 200 EXC (USA) din 2005
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 125 EXC SIX-DAYS (SIX DAYS) din 2004
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 125 EXC (EU) din 2004
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 125 EXC (UK) din 2004
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 125 SXS din 2004
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 200 EXC (AUS) din 2004
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 200 EXC (EU) din 2004
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 200 EXC (GB) din 2004
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 200 EXC (USA) din 2004
- TRANSMISSION I 125/200 SX, pentru 125 SX din 2004
- TRANSMISSION I 125/200 SX, pentru 200 SX din 2004
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2003
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 125 EXC (EU) din 2003
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 125 EXC (GB) din 2003
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 200 EXC (AUS) din 2003
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 200 EXC (EU) din 2003
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 200 EXC (GB) din 2003
- TRANSMISSION I 125/200 EXC, pentru 200 EXC (USA) din 2003
- TRANSMISSION I 125/200 SX 200, pentru 125 SX din 2003
- TRANSMISSION I 125/200 SX 200, pentru 125 SXS din 2003
- TRANSMISSION I 125/200 SX 200, pentru 200 MXC (USA) din 2003
- TRANSMISSION I 125/200 SX 200, pentru 200 SX din 2003
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC (EU) din 2016
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 125 EXC SIX-DAYS (EU) din 2016
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (AU) din 2016
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 EXC (EU) din 2016
- TRANSMISSION I - MAIN SHAFT, pentru 200 XC-W (US) din 2016
KTM – High-performance motorcycles and advanced technology for off-road and street
Founded in 1934 in Austria, KTM is one of the most renowned motorcycle manufacturers in the world, specializing in high-performance models for off-road, enduro, motocross, and street riding. With a strong history in racing and technological innovations, KTM has built a reputation for its powerful, durable motorcycles that are ready for any challenge. From rally racing to off-road adventures, KTM delivers extreme performance and top-tier reliability for professional and passionate riders.
Explore the KTM range and experience pure performance on any terrain with top-quality motorcycles and accessories!
✅ Off-road and enduro motorcycles: developed for tough terrains and extreme competitions.
✅ Advanced technology: innovative systems for control, traction, and optimal performance.
✅ Street and sport motorcycles: powerful, agile, and efficient models for any type of road.
✅ Durability and reliability: built to withstand the toughest riding conditions.
✅ Original accessories and equipment: spare parts, protective gear, and customization accessories.
✅ Chosen by champions: used in the most prestigious motocross, Dakar Rally, and MotoGP competitions.
Viewed products
12 other products in the same category:
Product Reviews / Q&A
- Reviews (0)
- Questions & Answers (0)
- Latest
- Latest